Translate

2010. január 15., péntek

sztrájk vagy nem sztrájk...

Igen,BKV, pedig semmi közöm hozzá, max akkor ha valamilyen koncertre vagy ismerősök látogatása alkalmából zötykölődök valamelyik lestrapált buszon...amit ugye nem a sofőrök használtak el. Megértem a sztrájkot, mert nyílván tűrhetetlen, hogy a mostani fizetésüket meg akarják nyírbálni - én se örülnék, ha mondjuk holnaptól kevesebbet kapnék ugyanazért a munkáért, és ezzel bizony így lenne mindenki. Olvastam pár véleményt, sokan a sofőröket hibáztatják (az egyik egyetemista pl. fázott, és emiatt volt mérges a sofőrökre - pedig az időjáráshoz a BKV-nak nem sok köze van), pedig szerintem csak azért harcolnak, ami megilleti őket, mert azért ebben a mi nagy fővárosunkban nem egyszerű busszal sem közlekedni, pláne nem kilenc-tíz órát levezetni a forgalomban, vigyázni az utasokra, a buszra, a többi közlekedőre...na és nekem a BKV vezetése ne verje magát azzal, hogy sofőröket rúgnak ki, mert sztrájkolni mernek a jogaikért, miközben a járműpark felújítása/lecserélése helyett százmilliókat úsztatnak el barátságból egymás között! Ez a helyzet a MÁV-val is: ezeréves szerelvényeken zötykölődhetünk ezeréves síneken, a fűtés vagy jó vagy nem, a mosdók állapota katasztrofális, az árak meg nem fedik a valóságos szolgáltatást. Szóval szerintem kell a sztrájk, mert emberek végzik a dogukat a maguk módján amennyire lehet, erre meg kirúgással fenyegetik őket, amennyiben nem elégedettek azzal hogy megkúrtítják a fizetésüket. Van amit nem szabad hagyni, és bár a történelemkönyvek lapjairól bizony tudjuk hogy a magyar mindig ilyen birka-típusú nép volt (tűrünk,tűrünk, de meddig?), mindent nem szabad hagyni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése