Translate

2010. január 13., szerda

hello nyújír!

A nyújír...boldog és nem boldog egyaránt. Még a megfázással bírkózom, a tegnapomból csak foszlányok villódznak, miután átverekedtem magam busszal (Hmvhely és Szentes között bealudtam) Szarvasra (maroknyi taknyos zsebkendő került a buszállomás kukájába), majd megfagytam, szerencsére Egri Ati (későbbiekben néger meg egyebek:)) időben ott volt a céges géppel értem. Persze hogy gyenge voltam, és volt némi hőemelkedésem is - a legjobb talán a hőemelkedéses alvásban hogy mély és félig álomtalan: inkább képek folynak össze, olyan mintha több vetítővel dolgoznék egyszerre, mintha a tudatom tudattalan részéről több történet is életre kapna, és csak peregne, peregne...vicces és virgonc egyszerre ez az állapot, no meg persze nem a legtökéletesebb a lélegzés finomra hangolásához, de ez van, oszd be, és szedd ki belőle a pozitívumokat: nagy alvások szinte ingyen, és ki tudja, talán még a fantáziám is termékenyebb egy kicsivel - legalábbis alvó állapotban.
Fogadalmak nélküli év ez, persze nyammog ezt - azt az ember magában mindig, ha tetszik, ha nem; ez ilyen szociális reakció (vagy aszociális, amelyik jobban tetszik) ilyenkor, amikor azt az illúziót "érzékeljük", amit magunknak kreáltunk az Idő végtelenítése során - fordult egyet a nagy kerék, új év van vagy mifene. Persze megtenni ugye nem ilyen egyszerű - de újévkor a média tele ilyen sztorikkal, én most nem untatnék itt senkit ezzel, ha nem baj. Én teszem a magamét szerencsére, most elindultam:) Hány év makacs, kitartó beszéde után?Nem tudom...
Több ez mint kezdet, több ez mint valami más. Jót tehettem már 12 nappal a kezdés után. Gerincesnek érzem magam. Egészebbnek.
Egerésszétek ki Ti is a betevőtöket - ott van előttetek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése