Translate

2009. október 14., szerda

Egy kis előjáték

Új vagyok. Még új, ahogy illik, beköszönök. Sziasztok, jó napot, kézcsókom. Valami kifakad belőlem, persze nem egyszerűen, mert az túlzás lenne, meg hát voltaképp én egy megosztott ember vagyok - végletekig szélsőséges a gondolatmenetem, jönnek majd az agyrémeim, meg persze talán normális dolgok is. A lényeg azonban, hogy mindez én vagyok. Már csak hogy az A.E. Bizottságot idézzem egy pillanatra:) Szóval kiszámíthatatlan reakcióm röppentettek ide. Bevallom, valami blogszerűt elkezdtem egyszer. A naplóim meg otthon vannak a polcon. De ez más, valami sokkal folyékonyabb közeg. Lesznek akik szeretnek, lesznek akik nem. Mert talán nyers és érthetetlen leszek, másrészről meg épp ezek ellentétje. Meglátjuk. Kezdésnek, előjátéknak ennyit.

Üdvözlet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése