Translate

2011. február 8., kedd

Rend szerzés

Rend szerzés. Blokkolom a kifelé áramló hihetetlen zuhatagot, ami ki tudja miért, de belülről jön. Épp az új, tavalyi Antimatter dupla válogatáskorongról írok kritikát egy weboldalnak, jobban mondva a kronosmortus.hu weboldalnak, ahová már jó ideje küldöm írásaimat (és mellette a stonerrock.hu-ra is). Furcsa érzelmek kanyarodnak visszafelé az Időben, mintegy hurkot képezve a múlt és a jelen között, egy folyamatosan táguló hurkot az én Időmben, amely azt hiszem, csak a sajátom és senki másé. Ebből adok vagy veszek el, hiszem hogy tart még egy jó darabig, miközben azt hirdetem, hogy semmi különös nem történik, hiszen áll és nem megy sehová, mert csak mi, emberek vagyunk ezzel nagyjából így, mármint hogy mérjük és számoljuk és kiszámoljuk és elpocsékoljuk ész és logikus érvek nélkül, belepuffogva a félhomályba, az őszi ködbe, vagy a néhanap jóleső napfénybe, ami a felhőkön tör át. A felelősségteljes gondolkodás talán túl későn fogott meg, de az is lehet, hogy még sincs igazam, és még most sem tudok felelősségteljesen gondolkodni vagy cselekedni...álmodozom és jól van ez így (?!). Hihetetlen színek maradnak bennem, mert nincs itt az, akinek átadhatnám ezeket a színeket, vagy ha itt is lenne, én vallanék kudarcot, hiszen alkalmatlan vagyok bármilyen társas kapcsolatra. Nos igen. Vagyok. Én. Alkalmatlan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése